شهادت برای دو سردار
شهید ایرج رستمی فرمانده دلاور منطقه دهلاویه در سحرگاه ۳۱ خرداد ماه ۱۳۶۰ به درجه رفیع شهادت نائل آمد. درحالی كه دكتر چمران از شهادت همسنگر و فرمانده دلاورش به شدت اندوهگین شد، گفته بود: «خدا رستمی را دوست داشت و بُرد. اگر ما را هم دوست داشته باشد میبَرد.»